Pravica do preklica

  1. Ali lahko artikel zamenjam?

    Zamenjava ni možna zaradi logističnih vzrokov. Imate pa možnost, po predhodnemu dogovoru z nami, artikel vrniti in izvesti novo naročilo. Stroške in zanesljivost vrnitve nosi odpošiljatelj. Za blago ki je nepoškodovano se izstavi dobropis, ki je zmanjšanj za manipulacijske stroške. Posebno izdelano blago po naročilu, blago izven našega programa in razrezano blago se ne more vrniti.

     

  2. »Kako« in »kdaj« dobim svoj denar nazaj?

    Takoj ko prejmemo vašo vrnjeno pošiljko, dobite svoj denar nazaj glede na način plačila, ki ste ga uporabili:

    Pri predplačilu prejmete dobropis na svoj bančni račun. Sporočite nam podatke o svojem bančnem računu, da lahko izvedemo nakazilo.

    Pri plačilu s kreditno kartico prejmete dobropis na svojo kreditno kartico.

    Pri plačilu po prejemu računa nam sporočite podatke o svojem bančnem računu (IBAN, BIC). Po prejemu vračila vam bomo nakazali znesek na vaš račun (velja v primeru, da je bil račun že poravnan). Če ste naročili več artiklov in želite vrniti samo določene artikle, odštejte znesek pri nakazilu računa.

    Vračilo denarja lahko pričakujete v nekaj dneh.